هفت ترفند SEO براي كسب‌وكارهاي كوچك

خريد و فروش يو پي اس در تهران ، اصفهان ، شيراز ، مشهد

جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

هفت ترفند SEO براي كسب‌وكارهاي كوچك

۱۲ بازديد

هفت ترفند SEO براي كسب‌وكارهاي كوچك

هفت ترفند سئو براي كسب‌وكارهاي كوچك

سئوكار:گسترش يك كسب‌وكار آنلاين آن‌قدرها هم ساده نيست. مخصوصاً وقتي‌كه بيشتر كارآفرينان به اينترنت روي آورده‌اند.

اين بدين معني است كه هركدام از ما با لشكري از رقبا مواجه هستيم بدون اينكه بدانيم چه هدف داريم.

خوشبختانه راه ‌حل‌هايي براي سبقت گرفتن از رقبا و دستيابي به فروش بيشتر وجود دارد. چه راه‌حلي؟ يادگيري بهترين ترفندها براي سئو

چگونه رتبه‌ي بالايي در جستجو بدست آوريم ؟

گوگل ابزاري بسيار قدرتمند براي تجارت و كسب و كارهاي‌هاي كوچك است. اگر بتوانيد در جستجوي يك كلمه‌ي كليدي مرتبط با تجارتتان به صفحه‌ي اول برسيد، روند ثابتي درفروش و بازديدكننده‌هايتان به دست خواهيد آورد.

در حال حاضر براي بالا بردن رتبه‌ي گوگل كارهاي فراواني مي‌توان انجام داد. ولي ترفندهاي سئو كه در زير اشاره مي‌كنم مطمئناً براي كسب‌وكارهاي كوچك بسيار عالي است.

ترفند سئو

ترفند ۱٫ فراموش نكنيد پيوسته دنبال كلمات كليدي بگرديد.

مهم‌ترين چيز در موتورهاي جستجو، كلمات كليدي، كلمات كليدي و بازهم كلمات كليدي است. به همين دليل هميشه تحقيق مداوم در مورد كلمات كليدي ضروري است.

ابزار زيادي براي تحقيق كلمات كليدي در اختيار شما قرار دارد. آسان‌ترين راه‌ها استفاده از Google AdWords و Long Tail Pro براي جستجوي كلمات كليدي هستند. براي پيدا كردن بهترين كلمات كليدي موردنياز فقط لازم داريد تا كلماتي با ويژگي زير را پيدا كنيد.

۱٫ به تجارت شما مربوط باشد

۲٫ حجم زيادي از جستجو را در برگيرد.

۳٫ كم رقيب باشد

ترفند ۲٫ با On-Page SEO شروع كنيد.

تحقيق در مورد كلمات كليدي چه منفعتي دارد وقتي از آن استفاده نكنيد؟! به وب‌سايتتان برويد و كارهاي زير را انجام دهيد.

۱٫ كلمات تاثيرگذار را به پيوندهايتان اضافه كنيد.

۲٫ مطمئن شويد همه‌ي لينك‌هايتان كار مي‌كنند.

۳٫ از اصالت و كيفيت پست‌هايتان مطمئن شويد.

۴٫ محتواها را به‌صورت منظم پست كنيد.

۵٫ از نكات و تنظيمات ON-PAGE SEO سايت‌تان مطمئن شويد و اگر اشكالي در آن مي‌بينيد با يك متخصص سئو تماس بگيريد.

ترفند ۳٫ در مورد بهينه‌سازي رسانه‌هاي اجتماعي بياموزيد.

شبكه ‌هاي اجتماعي در حال حاضر يكي از بهترين روش‌هاي بازاريابي براي تجارت و كسب‌وكارهاي كوچك است. اگر مي‌خواهيد بيشترين بازخورد را از آن داشته باشيد، بايد ترفندهاي social media seo زير را به ياد داشته باشيد.

۱٫ صفحه‌ي درباره‌ي ما را با اطلاعات مفيد و كلمات كليدي پركنيد.

۲٫ محتواهاي مرتبط را به صورتي منظم پست كنيد به‌طوري‌كه حتماً كلمات كليدي در آن استفاده شود.

۳٫ عكس و ويديو پست كنيد.

۴٫ به صفحات خودتان و ديگران لينك بدهيد.

ترفند ۴٫ يك كمپين بك لينك ايجاد كنيد.

ساخت لينك وب‌سايت شما در سرتاسر اينترنت، نه‌تنها به شما رتبه‌ي بالايي در جستجو گوگل مي‌دهد بلكه به شما كمك مي‌كند دسترسي بيشتري به مخاطبانتان داشته باشيد. در اينجا چند نمونه از بهترين روش‌هاي بك لينك آورده شده كه مي‌توانيد امتحان كنيد.

۱٫ نوشتن محتواي عالي نه‌تنها مطالب عمومي بلكه محتواهايي با سرفصل‌هاي قابل‌توجه كه مشكلات مخاطبانتان را حل كند.

۲٫ مقالات خود را در دايركتوري‌ها ثبت كنيد و به سايت خود لينك دهيد.

۳٫ پست‌هاي خود را طبق اهداف خود در وب‌سايت‌هاي مشهور بگذاريد. اين كار يك استراتژي عالي براي نشان دادن كسب‌وكار شماست.

۴٫ در وبلاگ‌ها و انجمن‌هاي بحث و گفتگو كامنت بنويسيد و لينك خود را زير آن قرار دهيد.

ترفند ۵٫ تبليغات PPC(pay per click) انجام دهيد.

تبليغات ppc عموماً هزينه دارد. هرچند اگر هوشمندانه استفاده شود، مي‌تواند بازديدكنندگانتان را زياد و كسب‌وكار كوچكتان را متحول كند. چندين نمونه PCC وجود دارد كه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. مثل google adwords.

به خاطر بسپاريد كه:

۱٫ كلمات كليدي مرتبط با كارتان را در تبليغات استفاده كنيد.

۲٫ بر روي بهترين فوايد محصول يا خدماتتان تمركز كنيد.

۳٫ CALL TO ACTION را فراموش نكنيد!

ترفند ۶٫ آمارها را بررسي كنيد و كمپين‌هايتان را تصحيح كنيد!

جلو بردن يك كسب‌وكار، مانند شركت كردن در يك ماراتون پايان‌ناپذير است كه در آن همواره بايد مراقب رقبا باشيد و از اينكه در مسير درست هستيد اطمينان حاصل كنيد. به‌طور خلاصه:

۱٫ مرتب بر روي كلمات كليدي تحقيق كنيد

۲٫ عادت كنيد به پست گذاشتن، ساخت بك لينك و استراتژي‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي.

ترفند ۷٫ از شركت‌هاي سئو كمك بگيريد.

بايد قبول كنيم كه ” يكدست صدا ندارد “. اگر روش‌هاي مختلفي را امتحان كرديد و بازهم نتيجه نگرفتيد، زمان آن است كه ازيك متخصص سئو كمك بگيريد. بايد كسي را پيدا كنيد كه:

۱٫ در سئو خبره باشد و تجربه‌ي زيادي در اين كار دارد.

۲٫ در اندازه‌ي بودجه‌ي شما باشد

۳٫ راهبردهاي خوب، تضمين و خدمات خوبي به مشتريان ارائه نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.