آموزش توليد محتواي مناسب براي سئو

خريد و فروش يو پي اس در تهران ، اصفهان ، شيراز ، مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش توليد محتواي مناسب براي سئو

۱۸ بازديد

آموزش توليد محتواي مناسب براي سئو

آموزش توليد محتواي مناسب براي سئو

سئوكار | متخصص سئو: يافتن ايده هايي براي توليد محتوا ميتواند سخت و مشكل ساز باشد و بسياري از افراد در اين مرحله به مشكل بر ميخورند. براي يافتن محتوايي كه بتواند اهداف بهينه سازي براي موتور جستجو را عملي كند بايد به چند موضوع براي رسيدن به ايده هاي خلاقانه دقت كنيد اولاً وب سايت را به عنوان قالبي گسترده در نظر بگيريد و سپس راهي براي به نمايش گذاشتن آن قالبها بيابيد. محتوا ميتواند به شكلهاي مختلفي دسته بندي شود و با فكر كردن در مورد سبك نوشتار ميتوانيد سريعتر ايده هايي براي آن بدست آوريد. در اينجا چند دسته كه باعث ميشوند ايده ها به ذهنتان خطور كند را معرفي ميكنم. قطعات آموزشي ميتوانند به كاربران شما نشان دهند كه كاري را انجام بدهند كه قبلا نميدانستند. چطور شما ميتوانيد از يك اصل آماري صنعتي استفاده كنيد و نكاتي از ديدگاه يك متخصص ارايه نماييد.

توليد محتواي مناسب براي سئو

مثال هايي از ايده هايي براي توليد محتوا

شما ميتوانيد بر جزئيات زمان گذاشته و مباحثي را كه براي متخصصين يا كاربران جذاب مي باشد را ارايه نماييد. محتواي فرايندي ميتواند نوعي مقاله ي گام به گام باشد كه بازديد كننده را از مراحل انجام كار مطلع سازد. محتواي اطلاع رساني نبايد حتما فوق العاده باشد و تنها با قرار دادن صفحه ي فروشگاه يا بيوگرافي تيم اجرايي ميتوانيد محتوايي براي صفحه ايجاد كنيد. اخبار در واقع يك صفحه اطلاع رساني است كه شما را به چيزي كه در زمان مشخصي رخ داده است ارجاع ميدهد اين ميتواند اخبار صنعت باشد كه شما گزارشش ميكنيد يا اينكه در مورد شركت و استخدامها يا كنفرانسهاي انجام شده باشد(مانند صفحه اخبار سئو در سايت). تمامي اينها ميتوانند به شكلهاي متفاوتي عرضه شوند و مطمئنم روش هاي بسيار ديگري وجود دارند كه ما به آن اشاره نكرده ايم. سعي كنيد در هنگام تصميم گيري‫ براي ساخت اين ليست كليدواژه هاي هدف را در مقابل چشمانتان داشته باشيد تركيبي از عبارتهاي مشخص و انواع محتوا ميتواند منشا ايده‌هاي عالي باشد. كار ديگري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه رقباي خود را بررسي نماييد ببينيد كه چيزي را جا انداخته اند يا خير. جستجويي بر واژه هاي كليديانجام داده و رقباي خود را ببينيد، سايتهاي آنها را رصد كرده و نگاهي به وبلاگها و صفحات پرسش و پاسخ آنها بيندازيد در مورد چه چيزهايي نگارش مي كنند؟؟ آيا دسته هايي وجود دارند كه شما تنها دارنده آن باشيد؟ آيا موضوعات مهمي وجود دارد كه شما بتوانيد ان را گسترش دهيد يا پرسشهاي بي پاسخي كه بتوانيد پاسخ دهيد؟ همچنين بايد رقابت در شبكه هاي اجتماعي را نيز بررسي نماييد آنها در مورد چه چيزي پست ميكنند؟ شايد آنها به بخشي توجه دارند كه شما ناديده اش گرفته ايد و سوم اينكه همكاران شما كه هر روز ميبينيدشان ميتوانند منبع محتوياتي عالي باشند. مشتريها گاها از گذاشتن نظراتشان خوشحال ميشوند و راه هاي زيادي براي اين راه وجود دارد. داشتن گفت و گويي رو در رو با مشتريهاي خود ميتواند منجر به يك مطالعه موردي يا گواهي نامه شود تا در سايت خود قرار دهيد و تجربه ي خوب مشتريان را نشان دهيد. براي موتورهاي جستجو اين نشانه ي محتواي خوب ومعتبر است. شما ميتوانيد از مشتريان خود بخواهيد تا نظر خود را نسبت به محصولات يا خدماتتان بگويند تا آن را بر سايت خود پست كنيد يا اينكه رقابتي تشكيل دهيد تا مشتريان در مقابل نظر دادن در مورد محصولات يا خدماتتان جايزه اي دريافت كنند و همچنين كار را تنها منحصر به مشتريانتان نكنيد. به عنوان يك سازمان شما شبكه‌اي از افراد را داريد كه كار شما با آنها ميتواند ‫محتوايي براي شما تهيه كند. با فروشنده هاي خود تماس بگيريد و در مورد يك مطالعه ي موردي بنويسيد تا بر وب سايتتان انتشار يابد. اگر شركاي شما از اين موضوع استقبال و آن را تاييد نمودند شما ميتوانيد محتوايي در موردش بنويسيد. همچنين شبكه هاي حرفه اي را نيز ناديده نگيريد زيرا مخاطبين صنعت شما از قرار دادن پستي در وبلاگشان در مورد شما استقبال ميكنند. پيدا كردن ايده هاي توليد محتوا ميتواند دشوار باشد ولي به ياد داشته باشيد كه براي رقباي شما نيز اين كار دشوار است و انجام صحيح آن يك برگ برنده در سئو و بهينه سازي سايت مي باشد. محتوايي كه مينويسيد را بررسي كنيد نگاهي به كارهاي رقباي صنعتتان بيندازيد و به مردم اجازه دهيد تا محتوايي براي جذب مشتريان بيشتر توليد كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.