گوگل چه معيارهايي را در سئو دوست دارد؟

خريد و فروش يو پي اس در تهران ، اصفهان ، شيراز ، مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

گوگل چه معيارهايي را در سئو دوست دارد؟

۱۸ بازديد

گوگل چه معيارهايي را در سئو دوست دارد؟

گوگل چه معيارهايي را در سئو دوست دارد؟

امروز ميخوام در رابطه با مسائلي كه به سئوي گوگل هستش و مختص اين موتور جستجو هست صحبت كنيم. گوگل براي افزايش رتبه سايت ها در جستجوها از قوانين مختص خود پيروي ميكند. تمامي سئوكاران يا كسي كه متخصص سئو هست بايد اين در چارچوب اين قوانين حركت كنند. و مهم تر از اين قوانين بايد به محتواي قوي و درست و بهينه سازي صفحات داخلي يا سئوي داخلي بپردازند و بعدا سئو خارجي خود را شروع كنند.

سئو

استفاده از تگ ها در سئو

تگ h1 در صفحه هدف و يا صفحه اصلي سايت

تگي كه درباره اش داريم صحبت ميكنيم يكي از مهم ترين و محبوبترين و برجسته ترين تگ هاي گوگل است. تگ h1 معمولا به عنوان  titleصفحه تعريف ميشود.تگ h1 به عنوان هويت صفحه است و بايد استفاده شود و تعداد استفاده آن در صفحه مورد نبايد از يك گزينه بالاتر برود.  بايد هر صفحه اي ايجاد ميشود شمامل تگ h1  باشد. اين تگ معمولا و به طور پيش فرض در header سايت بايد توليد شود. اين يكي از تاثيرگذارترين تكنيك هاي در حال حاظر در الگوريتم هاي فعلي گوگل است.

سئو

تگ h2 در صفحه هدف  و صفحه اصلي سايت

تگ h2  از تگh1  يك درجه پائين تر است.اين تگ بعد از تگ h1 يكي از مهمترين تگ هاي الگوريتم فعلي گوگل است. بنابراين از اين تگ هم همانند h1 بايد در صفحات هدف استفاده شود. معمولا تگ توضيحات صفحه را در اين تگ جا ميدهند. شايد خيلي خوب جلوه ندهد ولي تاثير به سزايي در سئو سايت شما دارد و بسيار كارآمد است.

سئو

در هر پست يا صفحه حداقل از يك تگ h2  و h3 استفاده شود

در هر پستي كه ارسال ميكنيد روي سايت يا در هر صفحه اي كه ايجاد ميكنيد حداقل يك تگ h2 و حداقل 3 تگ h3 استفاده كنيد.

معمولا گوگل روي كلماتي كليدي فوكوس ميكند كه در تگ h2 استفاده شده باشد و متن كلي را بعد از تگ  h1 روي اين تگ ميسنجد. تعداد كاراكترهايي كه در اين تگ استفاده ميكنيد نبايد زياد باشد. براي حداكثر بازدهي در سئو سايت خود بهتر است اين قانون هم استفاده كنيد.

درج عكس همراه با ALT و TITLE

در هر پستي كه ارسال ميكنيد، داخل پست حداقل از يك عكس مرتبط با موضوع درج كنيد و alt ,title عكس را هم روي كلمه كليدي همان صفحه يا پست قرار دهيد. استفاده از عكس در پست ها براي كاربران و گوگل خوشايند بوده و تاثير گذاري زيادي در جذب كاربر دارد. از عكس هاي كم حجم استفاده كنيد.

سئو

سئو

در انتخاب كلمه كليدي استراتژي داشته باشيد

وقتي كه پستي يا مطلبي روي سايت ارسال ميكنيد، اين پست شامل يك كلمه كليدي بسيار مهمه كه تمام قسمت ها با اين كلمه كليدي شناخته و مرتبط ميشه.از اين كلمه كليدي حداقل 2  بار در بدنه مطلب استفاده كنيد و اگر از اين كلمه كليدي در url  آدرس صفحه و توضيحات مربوط به آن صفحه استفاده كنيد بسيار مفيد خواهد بود.

درج لينك خارجي

گوگل علاقه زيادي داره به لينك خارجي . به اين كه شما از وبسايتتون به وب سايت هاي ديگه لينك بدين. در هر پستي كه ارسال ميكنيد حداقل يك يا 2 تا لينك خارجي مرتبط با موضوعي كه ايجاد كرده ايد درج كنيد. مثلا اگر از كلمه yahoo  استفاده كرده ايد ميتونيد اونو به سايت خود yahoo لينك كنيد.

سئو

ساخت لينك داخلي

وقتي كه پست يا صفحه اي ايجاد ميكنيد به فكر لينك سازي داخلي هم باشيد. لينك به ديگر صفحات سايت يا مطالب قديمي تر. معمولا تو بدنه  پست هايي كه ارسال ميكنيم از كلمه كليدي اصلي هم استفاده ميكنيم و به صفحه هدفمون لينك ميديم. اين كار باعث ميشه كه مطالب و يا به صفحاتي كه لينك دادين توسط خزنده هاي گوگل از نو بازديد بشن و اين در ارتقاء رنك و جايگاه اين مطالب نقش به سزايي داره. اگه توي بدنه پستي كه ارسالي ميكنين نتونستين از به مطالب قديمي تر خود لينك بدين ميتونين در آخر پستي عنوان هاي مطالب قبلي تونو قرار بدين و لينك سازي كنين.

Copy  نكنيد و فقط به دنبال محتواي خوب و تازه باشيد

وقتي خود شما يك مطلب رو توليد ميكنيد و يا يك مطلب رو بازنويسي ميكنيد ارزش اين مطلب برابر 1000 مطلب كپي شده هستش. سايت هايي مثل www.siteliner.com  وجود دارند كه سايت شما رو آناليز ميكنند و ميگن كه سايت شما چقدر يونيك هست و چقدر كپي. دوستان مطلب كپي پيست شده مساوي نابودي سئو شماست و الگوريتم هاي گوگل به اين حساسند و خيلي زود متوجه ميشن.

سئو

ميتونيد بعد از اين كه مطلبي رو نوشتين يا بازنويسي كردين در سايت هايي كه در زير براتون ميزارم مطلب رو آناليز كنيد و از كپي بودن اين مطلب و يا يونيك بودن اين مطلب مطلع بشين.

سايت هاي زيادي هستند كه سرويس آناليز مطلب رو انجام ميدند. تو گوگل plagiarism checker سرچ كنيد براتون مياره. من خودم از copyscape.com استفاده ميكنم.

براي پست تانون برچسب بزنين

از 30 40 50 تا برچسب استفاده نكنيد اينكار هيچ كمكي به سئو نميكنه كه هيچ يكمم بدتر ميكنه و خودتون خودتون رو اسپم ميكنيد.بهتره براي هر پست 5 تا برچسب اصولي و حرفه اي و انتخاب شده از متون پستتون گذاشته شه.

سئو

Sitemap

يكي از اصول و قواعد كه بسيار نقش مهمي در سئو داره و از اهميت بالايي برخورداره استفاده از نقشه سايت در وب مستر تولز و خود سايت هستش. ميتونيد براي اجاد نقشه سايت از افزونه ها و پلاگين ها كمك بگيريد و يا بطور دستي از وب سايت هايي كه اين سرويس رو ارائه ميدند استفاده كنيد. sitemap generator

سئو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.