دوربين مدار بسته COMMAX

خريد و فروش يو پي اس در تهران ، اصفهان ، شيراز ، مشهد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دوربين مدار بسته COMMAX

۲۴ بازديد

دوربين مدار بسته COMMAX

در سال ۱۹۶۸ ميلادي  شركت كوماكس در كره جنوبي اقدام به فعاليت نمود و از اين تاريخ بود كه شروع به كار كرد . اين شركت يكي از شركت هاي مي باشد كه در حيطه محصولات امنيتي و هوشمند سازي ساختمان و تجهيزات نظارت تصويري فعاليت داشته است .

در اين قسمت بايد دقت داشته باشيد كه اين محصولات داراي استانداردهاي متفاوت بين المللي هستند و مي توانند با كاربردهاي مختلفي كه دارند به نيازهاي مشتريان پاسخ دهند .

اين شركت توانسته است در طي سال هاي گذشته جوايز زيادي را از نمايشگاه هاي بين المللي صنايع امنيتي و نظارتي مانند IFSEC ، EXPOSEC ، INTERSEC كسب كند .

شركت كوماكس هميشه تلاش كرده است تا محصولي را با استانداردهاي توليد كند كه همواره با محيط زيست سازگار باشد و در صرفه جويي در انرژي مفيد واقع شود . اين شركت علاوه بر مطالب گفته شده سعي كرده راهكارهاي تركيبي را ارائه دهد كه در سراسر جهان در هوشمند سازي ساختمان به مشتريان مفيد واقع شود .

محصولات اين شركت داراي گستره ي زيادي است كه در ادامه به برخي از آنها اشاره شده است :

  • دوربين مدار بسته IP
  • دوربين مداربسته HD-SDII
  • دوربين مداربسته  AHD
  • لوازم جانبي سيستم مداربسته
  • قفل ديجيتال
  • تجهيزات كنترل دسترسي
  • آيفون تصويري رنگي
  • سيستم احضار پرستار
  • چشمي ديجيتال
  • انواع مانيتور و پنل خانه هوشمند
  • و ....

 

رنج قيمت دوربين مدار بسته كوماكس (COMMAX)

اگر بخواهيد از نظر قيمت به اين گونه محصولات اشاره كنيم بايد بدانيد در رده متوسط بازار هستند و همچنين از نظر كيفيتي در رنج متوسط مي باشند .

در ديگر پست ها هم گفته شده است كه يكي از معيارهاي اصلي و مهم در خريد دوربين مداربسته توجه به كيفيت است . هيچ گاه محصولي را نخريد كه داراي برند بي نام و نشان است ( دوربيني با برند ناشناخته و نامعتبر )  زيرا ممكن است دچار مشكلات براي شما گردد همچنين اين گونه محصولات پشتيباني و خدمات ضعيفي داشته اند  وشما مجبور شويد هزينه هاي جانبي ديگري را نيز پرداخت نماييد پس همواره دوربيني را خريداري كنيد كه يك برند معتبر و داراي شهرت داشته باشد كه نيازهاي شما را بر طرف نمايد  .

نكته ) هنگامي كه محصولي را  كه از برند ناشناخته است ، مي خريد معمولا پشتيباني ضعيفي داشته است ، و پس از مدت كوتاهي بعد از نصب به دليل اينكه كيفيت آن پايين است ، شما مجبوريد براي نگهداري آن هزينه هاي بيشتري را صرف نماييد و عموما اين گونه محصولات داراي كيفيت تصوير پاييني نيز مي باشند . پس در خريد هميشه دقت لازم را داشته باشيد تا بعدها دچار مشكل نشويد .

 

دوربين مدار بسته COMMAX در چه كشوري ساخته شده است ؟

در كره جنوبي  دفتر مركزي اين شركت واقع شده است .  اگر شما هم در ايران قصد تهيه اين گونه محصولات با اين برند را داريد بايد بدانيد كه به راحتي مي توانيد به شركت هاي معتبر و همچنين فروشگاههاي كه اقدام به ارائه محصولات نظارت تصويري مي كنند مراجعه نماييد و اقدام به تهيه اين محصولات نماييد . دقت داشته باشيد كه اين محصولات گارانتي رسمي داشته اند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.