يو پي اس تكام

خريد و فروش يو پي اس در تهران ، اصفهان ، شيراز ، مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

يو پي اس تكام

۱۷ بازديد

يو پي اس تكام

يو پي اس تكام
شركت يو پي اس تكام با تعهد به ارايه آخرين تكنولوژي روز با بالاترين كيفيت، در اوان تاسيس توليد تجهيزات پاور شامل منابع تغذيه و شارژر را در برنامه  فعاليت خود قرار داد و...

شركت يو پي اس تكام با تعهد به ارايه آخرين تكنولوژي روز با بالاترين كيفيت، در اوان تاسيس توليد تجهيزات پاور شامل منابع تغذيه و شارژر را در برنامه فعاليت خود قرار داد و نخستين توليدات شركت در صنايع نظامي مورد استفاده قرار گرفت.

يو پي اس تكام با بيش از دو دهه فعاليت، طراح و توليد كننده سيستم هاي يو پي اس اداري و صنعتي ، مبدل هاي AC به DC اينورتر، شارژرهاي صنعتي و ركتيفايرهاي قدرت و استابيلايزر با استفاده از جديدترين فنآوري روز مي برد.

يو پي اس تكام با ياري كادري مجرب و با استفاده از بهترين قطعات در توليد محصولات رضايت مشتريان گرامي را كسب كرده است. تيم پشتيباني تكام با بيش ازچند دهه سابقه درخشان متشكل از پرسنل فني دوره ديده و با تجربه در زمينه يو پي اس و الكترونيك قدرت به مشتريان گرامي خدمات ارايه مي دهند. 

يو پي اس تكام با توجه به نتايج بازار سنجي، يو پي اس (لاين اينتراكتيو، آنلاين با ترانس، آنلاين بدون ترانس، يو پي اس كوچك)

شارژر (سوئيچينگ مود، سوئيچينگ يكسو كننده، تريستور مود، تريستور يكسو كننده)

استابيلايزر (استابيلايزر AVR، رله اي پيوسته، رله اي مرحله اي، سروو موتور)

اينورتر(آفلاين، آنلاين، آنلاين + بايپس)

باتري يو پي اس ( سيلد ليد اسيد – دسترسي از جلو،Valve Regulated Battery، سيلد ليد اسيد، را طراحي و عرضه مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.