يو پي اس EAST

خريد و فروش يو پي اس در تهران ، اصفهان ، شيراز ، مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

يو پي اس EAST

۲۰ بازديد

يو پي اس EAST

شركت يو پي اس east در سال 1989 تاسيس، يكي از پيشرو بالا توليد كننده منبع تغذيه  ويو پي اس در چين است، داشتن سرمايه ثبت شده از 178900000 RMB و يك منطقه از 130،000m2 توليد و با امكانات جهاني با كيفيت بالا در Dongguan و EAST حفظ رشد بازاريابي و خدمات به شبكه، در فاصله 156 دفاتر نمايندگي در سراسر چين، و بيش از 100 شركاي كشور و مشتريان در سراسر جهان پخش شده است.

2008 و ISO 14001:: EAST ISO 9001 2004 گواهي شده، با 26 سال تجربه در طراحيUPS يو پي اس، توليد و فروش. كه به عنوان يك شركت پيشرو در زمينه تأمين برق در چين، شرق موفقيت در بورس اوراق بهادار شنژن در 27 ژانويه 2014 ذكر شده است.

يو پي اس EAST ups سفارشي محصولات براي ديدار با استانداردهاي مختلف بين المللي و درخواست مشتري خاص. آنها شده اند به طور گسترده اي در زمينه هاي مختلف، از جمله برق، حمل و نقل هوايي، ترافيك، ارسال خدمات، امنيت عمومي، آداب و رسوم، دولت و نهادهاي ديگر در داخل و خارج استفاده مي شود. در حال حاضر بيش از 200000 واحد ازيوپي اس اعم از VA 350تا KVA 1000در حال عرضه به مشتريان در هر ماه وجود دارد.

 ups EAST R & D تيم متشكل از 250 مهندس حرفه اي و كارشناسان يو پي اس. فوق دكتري پژوهش هاي علمي ايستگاه كاري، اعطا شده توسط وزارت ملي پرسنل، و دو مركز تحقيق و توسعه فن آوري هاي پيشرفته در Dongguan و شنژن راه اندازي شده اند، كه به طور مداوم جذب كارشناسان  يو پي اسUPS به ما بپيوندند. بر اساس تيم فن آوري قدرتمند و محصولات با كيفيت بالا با عملكرد قابل اعتماد، شرق شده است توسط اداره كل دولت به عنوان “معافيت محصولات از كيفيت بازرسي هاي مدار بسته” اعطا شده است، و به عنوان منبع قدرت براي برنامه فضاپيماي سري Shenzhou اشاره كرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.