كار يو پي اس چيست؟

خريد و فروش يو پي اس در تهران ، اصفهان ، شيراز ، مشهد

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

كار يو پي اس چيست؟

۱۳ بازديد

كار يو پي اس چيست؟

كار يو پي اس چيست؟

يك يو پي اس شامل باتري است كه هنگام قطعي برق  دستگاه، شروع به كار مي كند. زماني كه برق اصلي قطع مي شود يو پي اس اخطار مي دهد و شما فرصت خواهيد داشت تا اطلاعات مورد نياز در كامپيوتر كه برايتان مهم است را ذخيره كنيد. هر يو پي اس جريان متناوب ورودي را از طريق يك يكسوكننده به جريان مستقيم تبديل كرده و با يك معكوس كننده آن را دوباره به جريان متناوب تبديل مي كند. و به آرامي مي­توانيد از آن برنامه خارج شويد قبل از اينكه منبع نيروي ثانويه (باتري) اجرا شود. هنگامي كه جريان هاي قوي رخ مي دهد ممكن است اطلاعات موجود در RAM پاك شود اما يو پي اس از اين خرابي ها جلوگيري مي كند. و از وارد شدن صدمه به كامپيوتر جلوگيري مي­كند.

كار يو پي اس چيست؟

يو پي اس در مركز داده

هر يو پي اس جريان متناوب ورودي را از طريق يك يكسوكننده به جريان مستقيم تبديل كرده و با يك معكوس كننده آن را دوباره به جريان متناوب تبديل مي كند.از باتري ها يا ژنراتورها براي كاربرد در زمان نبود برق استفاده مي شود. يك مدار باي پاس با جابجايي بار سيستم روي برق ورودي يا توان ژنراتور، مسير توان را حول يكسوكننده و اينورتر تعيين مي كند.

در حالي كه سيستم هاي يو پي اس معمولا به نام دو مبدل دوطرفه، خط تعاملي و طرح هاي آماده به كار،استفاده مي­شوند، سازندگان به صورت متفاوت آنها را به اجرا در مي آورند: هرسيستم در سه حالت قرار مي گيرد.  كميسيون بين المللي الكتروتكنيك ،(IEC) اصطلاحات فني بيشتر در مورد يو پي اس را در  استاندارد ۶۲۰۴۰ IEC براي سيستم هاي برق بدون وقفه شامل چهار بخش ذيل به تصويب رسانده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.